Cadway Automotive - od idei do realizacji

Cadway-Automotive to zespół doświadczonych inżynierów i menadżerów z branży motoryzacyjnej. Firma koncentruje się na rozwoju elementów konstrukcji pojazdów samochodowych.

Cadway-Automotive wdraża najbardziej zaawansowane technologicznie projekty dla liderów branży motoryzacyjnej, prowadzi prace badawczo-rozwojowe, a także wykonuje prototypy projektowanych elementów. Firma skupia się również na działaniach związanych z pozyskiwaniem specjalistów z bardzo wymagającej branży motoryzacyjnej. Cadway Automotive prowadzi rekrutacje inżynierów oraz oferuje usługę outsourcingu pracowników.

czerwony samochod ilustracja

 

Wyzwanie

  • stara, nieaktualizowana strona
     
  • słaba interakcja z użytkownikiem
     
  • chaos w prezentacji informacji o ofercie


Cel

  • atrakcyjny, nowoczesny, wyprzedzający konkurencję serwis www
     
  • nowa architektura treści, uporządkowanie struktury serwisu
     
  • interaktywne narzędzia do prowadzenia sprawnej rekrutacji
     
  • wzmocnienie relacji z użytkownikami 
     
  • łatwy, intuicyjny CMS


Rozwiązanie

Najpierw była rozmowa. Dowiedzieliśmy się, dlaczego firma chce zmieniać swoją stronę, co chce przez to osiągnąć, jak planuje rozwijać swoją komunikację w internecie. Postawiono przed nami konkretne, ale trudne zadanie: “Zaproponujcie coś, co odświeży nasz wizerunek. Pomóżcie nam uporządkować nasze działania w internecie. Wymyślcie, jak to ma działać.”  


Zaczęliśmy od tego, co lubimy najbardziej: od spisania koncepcji nowego serwisu. W dokumencie znalazła się analiza starej strony oraz propozycje rozwiązań. 

Koncepcja zawierała zarówno opis modułów WMC CMS, jak i propozycje organizacji treści na nowej witrynie. Przedstawiliśmy klientowi pomysły na to, jak w uporządkowany i nieskomplikowany sposób pokazać dwa obszary działalności firmy: usługi inżynieryjne oraz działalność rekrutacyjną i outsourcing pracowników.
 

Kolejnym krokiem było przygotowanie projektu graficznego, w oparciu o zapisy i makiety z koncepcji. Nasz projekt okazał się być strzałem w dziesiątkę! 

 

Przejrzysta architektura zawartości

Podzieliliśmy prezentację treści na dwie strefy. Pierwsza, dostępna z poziomu poziomego menu, to zakładki związane z organizacją firmy i jej bieżącą działalnością. Tu znalazły się m. in. newsy. 
Zakładki ofertowe umieściliśmy w menu hamburgerowym jasno informującym czytelnika o tym, czym firma się zajmuje i w jakich obszarach biznesowych skupia swoją aktywność.


Podczas naszych rozmów z klientem dowiedzieliśmy się, że Cadway Automotive zamierza położyć silniejszy nacisk na działalność związaną z rekrutacją i outsourcingiem. Zaproponowaliśmy rozwiązania, które wspomogą tę inicjatywę: zaawansowaną wyszukiwarkę ofert z geolokalizacją oraz formularze zarówno dla poszukujących pracy, jak i dla tych, którzy ją oferują.


Przemyślana interakcja z użytkownikiem

Zadaliśmy sobie pytanie: czy chcielibyśmy dostawać na skrzynkę mailową oferty pracy, które nie spełniają naszych podstawowych oczekiwań zwiazanych z formą i miejscem zatrudnienia? Z pewnością nie. Takie wiadomości prędzej czy później trafiają do kosza.

Dlatego zaproponowalismy Cadway Automotive stworzenie wyszukiwarki ofert z inteligentnym systemem powiadomień o ofertach. Dzięki temu użytkownik, który zainteresowany jest wyłącznie formą współpracy B2B, otrzyma informacje tylko o takich ofertach. Wystarczy, że podczas zapisu do systemu powiadomień oznaczy tę preferencję. 


Dodatkowo, użytkownik może określić lokalizację, która go interesuje. Założyliśmy, że ktoś, kto mieszka w Krakowie, może być gotowy dojeżdżać do pracy w Wieliczce. Dlatego też podczas podawania preferowanej lokalizacji można również określić akceptowalny obszar (odległość od zasadniczej lokalizacji). 

Zapraszamy do odwiedzenia serwisu: cadway-automotive.com