20943564.png

Kto korzysta z PIM?

PIM potrzebny jest w każdym przedsiębiorstwie, które posiada katalog usług lub produktów: własnych lub dystrybuowanych.

W wielu firmach nadal informacje o produktach przechowywane są w segregatorach, tabelach Excela na różnych komputerach, katalogach PDF itp. Dane te w żaden sposób nie są usystematyzowane, a szybkie odnalezienie w takim chaosie konkretnej informacji nastręcza mnóstwo kłopotów, zabiera zbyt wiele czasu i nierzadko kończy się spektakularną pomyłką.

Sprawne wdrożenie nowego pracownika, który ma zajmować się ofertą w danym przedsiębiorstwie, również jest znacznie utrudnione.

Szybkie, kompleksowe i w 100 procentach pozbawione błędów przygotowanie prezentacji o ofercie dla potencjalnego, atrakcyjnego partnera jest co najmniej trudne i finalnie bardzo kosztowne.

Rozwiązaniem tych problemów jest wdrożenie systemu PIM, który sprawdza się zwłaszcza w następujących sytuacjach:

  • duża liczba produktów w ofercie
  • więcej niż jeden kanał publikacji informacji o produktach
  • złożony opis produktu
  • produkty posiadają wiele wariantów
  • wielu różnych użytkowników