Dla kogo PIM?
Kto korzysta z PIM?
PIM potrzebny jest w każdym przedsiębiorstwie, które posiada katalog usług lub produktów: własnych lub dystrybuowanych.
W wielu firmach nadal informacje o produktach przechowywane są w segregatorach, tabelach Excela na różnych komputerach, katalogach PDF itp. Dane te w żaden sposób nie są usystematyzowane, a szybkie odnalezienie w takim chaosie konkretnej informacji nastręcza mnóstwo kłopotów, zabiera zbyt wiele czasu i nierzadko kończy się spektakularną pomyłką.
Sprawne wdrożenie nowego pracownika, który ma zajmować się ofertą w danym przedsiębiorstwie, również jest znacznie utrudnione.
Szybkie, kompleksowe i w 100 procentach pozbawione błędów przygotowanie prezentacji o ofercie dla potencjalnego, atrakcyjnego partnera jest co najmniej trudne i finalnie bardzo kosztowne.
Rozwiązaniem tych problemów jest wdrożenie systemu PIM, który sprawdza się zwłaszcza w następujących sytuacjach:
- duża liczba produktów w ofercie
- więcej niż jeden kanał publikacji informacji o produktach
- złożony opis produktu
- produkty posiadają wiele wariantów
- wielu różnych użytkowników