MODUŁ OFERTOWANIA POZWALA NA SPRAWNE ZARZĄDZANIE PROCESEM PRZYGOTOWYWANIA OFERT HANDLOWYCH DLA PARTNERÓW BIZNESOWYCH.

Idea tego rozwiązania polega na stałym monitorowaniu przebiegu przygotowywania oferty tak, by nie pozostała ona bez odzewu i bez komentarza. Zarówno oferty zaakceptowane przez partnerów handlowych (klientów), jak i te odrzucone lub zawieszone są odpowiednio skomentowane i dostają w systemie właściwy status.
 

Korzyści płynące z wdrożenia modułu Ofertowanie B2B

  • Pełna kontrola osoby zarządzającej (kierownika działu, właściciela firmy) nad przebiegiem przygotowywania ofert i negocjacji
  • Możliwość prowadzenia statystyki skuteczności handlowców firmy
  • Niezmienny standard przygotowywania oferty zarówno w zakresie zawartości merytorycznej dokumentu, jak i jego wyglądu
  • Komplet dokumentów i informacji związanych z przygotowywaniem ofert przechowywany  w jednym miejscu w systemie
  • Stały i nieograniczony dostęp do modułu (dostęp on line)
  • Szybsze, skuteczniejsze i tańsze prowadzenie działu handlowego firmy
Użytkownicy modułu ofertowania
KIEROWNIK DZIAŁU OFERTOWANIA

Posiada pełne prawa dostępu m.in.:

  • podgląd ofert
  • edycja, tworznie i usuwanie ofert
  • edycja zamówień, zarządzanie kontami klientów (rabaty i warunki płatności)
PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI

Posiada ograniczone prawa dostępu m.in.:

  • edycja ofert
  • zmiana statusów ofert
  • ustalone przez kierownika prawa w zakresie przydzielania rabatów i warunków płatności
PARTNERZY BIZNESOWI
  • dostęp do produktów i cenników
  • przydzielone poziomy rabatów
  • przydzielone warunki płatności

OPRACOWANIE OFERTY

Dla kogo?
PARTNER BIZNESOWY
  • posiada kartotekę partnera handlowego w module ofertowania
  • posiada przypisany cennik produktów
  • korzysta z przydzielonych rabatów i warunków płatności
NOWY KLIENT
  • korzysta z ogólnych warunków handlowych firmy
Wybór produktów
WYBÓR PRODUKTÓW Z KATALOGU PRODUKTÓW
  • moduł ofertowania korzysta z zasobów Katalogu Produktów
DODANIE USŁUG I PRODUKTÓW SPOZA KATALOGU PRODUKTÓW