Hosting i wsparcie
NASZYM KLIENTOM PROPONUJEMY WYKUPIENIE USŁUGI HOSTINGU I WSPARCIA POWYKONAWCZEGO.
To rozwiązanie ma wiele zalet
- nasi specjaliści mają szybki i bezproblemowy dostęp do serwera, na którym znajduje się serwis www czy inna aplikacja
- dostawca z którym współpracujemy to renomowana firma zapewniająca usługi na najwyższym poziomie
- w razie problemów nasi klienci nie utkną na infolinii. Działamy sprawnie i skutecznie, a formy zgłaszania awarii są nieskomplikowane i zorientowane na szybkie załatwienie sprawy.
Pakiety serwisowe - to się po prostu opłaca
Postawienie serwisu www i zasilenie go treścią nie oznacza końca pracy nad jego rozwojem. Dlatego oferujemy pakiety serwisowe w różnych wariantach:
- usługa hosting + godziny serwisowe do wykorzystania w ciągu 1 roku
- pakiety serwisowe: określona ilość godzin do wykorzystania na dowolne prace programistyczne, graficzne lub inne związane z aktualizacją i rozwojem serwisu. Pakiety serwisowe funkcjonują niezależnie od usługi hostingowej.
Pakiety serwisowe dają klientom gwarancję terminów realizacji, zgodnie z regulaminem tej usługi. W praktyce oznacza to, że prace wykonywane w ramach pakietów serwisowych mają pierwszeństwo przed innymi zleceniami realizowanymi na podstawie odrębnych zleceń. Zapytaj o szczegóły.
SLA - gwarantowane świadczenie usługi
Usługa adresowana jest do wszystkich klientów, ale przede wszystkim do tych, których serwisy nie są już objęte obsługą gwarancyjną, a także tych, dla których wsparcie powykonawcze jest gwarantem bezpieczeństwa i niezawodności.
W ramach usługi SLA zapewniamy:
- bieżącą, niezbędną aktualizację oprogramowania w ramach danej wersji frameworka
- szybkie podjęcie działań w przypadku awarii
- gwarancję usunięcia awarii w określonym czasie
- wypłatę kar umownych w przypadku niespełnienia powyższych