NASZYM KLIENTOM PROPONUJEMY WYKUPIENIE USŁUGI HOSTINGU I  WSPARCIA POWYKONAWCZEGO.

To rozwiązanie ma wiele zalet
 
  • nasi specjaliści mają szybki i bezproblemowy dostęp do serwera, na którym znajduje się serwis www czy inna aplikacja
     
  • dostawca z którym współpracujemy to renomowana firma zapewniająca usługi na najwyższym poziomie
     
  • w razie problemów nasi klienci nie utkną na infolinii. Działamy sprawnie i skutecznie, a formy zgłaszania awarii są nieskomplikowane i zorientowane na szybkie załatwienie sprawy.

Pakiety serwisowe - to się po prostu opłaca
 

Postawienie serwisu www i zasilenie go treścią nie oznacza końca pracy nad jego rozwojem. Dlatego oferujemy pakiety serwisowe w różnych wariantach:

  • usługa hosting + godziny serwisowe do wykorzystania w ciągu 1 roku
     
  • pakiety serwisowe: określona ilość godzin do wykorzystania na dowolne prace programistyczne, graficzne lub inne związane z aktualizacją i rozwojem serwisu.  Pakiety serwisowe funkcjonują niezależnie od usługi hostingowej.

Pakiety serwisowe dają klientom gwarancję terminów realizacji, zgodnie z regulaminem tej usługi. W praktyce oznacza to, że prace wykonywane w ramach pakietów serwisowych mają pierwszeństwo przed innymi zleceniami realizowanymi na podstawie odrębnych zleceń. Zapytaj o szczegóły.


SLA - gwarantowane świadczenie usługi
 

Usługa adresowana jest do wszystkich klientów, ale przede wszystkim do tych, których serwisy nie są już objęte obsługą gwarancyjną, a także tych, dla których wsparcie powykonawcze jest gwarantem bezpieczeństwa i niezawodności.

W ramach usługi SLA zapewniamy:

  • bieżącą, niezbędną aktualizację oprogramowania w ramach danej wersji frameworka
     
  • szybkie podjęcie działań w przypadku awarii
     
  • gwarancję usunięcia awarii w określonym czasie
     
  • wypłatę kar umownych w przypadku niespełnienia powyższych