5 powodów dla których PIM Lumanti i dedykowana strefa B2B to rozwiązanie idealne.

  1. Twoi partnerzy biznesowi logują się w miejscu stworzonym specjalnie dla ich potrzeb: przeglądają produkty i kupują je po cenach, które wynikają z ich rabatów i aktualnych promocji.
  2. W strefie B2B partnerzy widzą swoje najnowsze i archiwalne zamówienia oraz wystawione dokumenty sprzedażowe. Sprawdzają także przygotowane dla nich oferty, z których w prosty sposób mogą utworzyć nowe zamówienia. 
  3. Aktualny cennik partnera jest dla niego zawsze dostępny zarówno w postaci tabeli z cenami, jak i pliku do pobrania w jednym z formatów: xls, csv czy pdf.
  4. Partner nie musi kontaktować się z Twoją firmą za każdym razem, gdy chce zaktualizować swoje dane. Opcje edycji kont użytkowników oraz oddziałów firmowych są dostępne z poziomu strefy B2B.
  5. Twoja firma sprzedaje swoje produkty na wielu rynkach? Tłumaczenie danych produktowych jest dla Ciebie sporym utrudnieniem? Wiemy jak Ci pomóc. Tłumacze otrzymują dostęp do strefy B2B gdzie od razu mogą edytować opisy i dane techniczne produktów.

    A jakie są Twoje powody?
     

5 powodów wystafczy PIM Lumanti i Strefa B2B