Przygotowanie oferty handlowej powinno być proste, intuicyjne, wręcz przyjemne. To jednak nie wszystko. Oferty opracowywane przez handlowców muszą być łatwe do porównania oraz wykorzystania w zestawieniach i raportach. W końcu sam wygląd oferty nie może być przypadkowy. Ujednolicony szablon, estetyczna grafika, czytelne tabele produktowe  świadczą o profesjonalizmie firmy i stanowią jej wyróżnik na tle konkurencji. 

To wszystko zapewnia moduł ofertowania, który może być częścią wdrożenia PIM LUMANTI.
 

ilustracja do artykułu o ofertowaniu

 

Moduł korzysta z innych elementów systemu: katalogu produktów, cenników oraz modułu użytkowników. 
Uprawnieni użytkownicy przygotowują oferty korzystając z danych w PIM, przydzielają rabaty i negocjują z kontrahentami warunki handlowe. System umożliwia przygotowanie oferty zarówno dla partnerów zarejestrowanych w strefie B2B, jak i dla odbiorców spoza systemu.

Warunki oferty mogą być akceptowane przez użytkowników o wyższych uprawnieniach.

Automatyzacja procesu sprawia, że standard przygotowania oferty pozostaje niezmienny zarówno w zakresie zawartości merytorycznej, jak i jego wyglądu, a komplet dokumentów i informacji związanych z przygotowywaniem ofert przechowywany w jednym miejscu w PIM.

Handlowiec lub użytkownik kontrahenta może za pomocą jednego kliknięcia przekształcić ofertę w zamówienie.