PIM to przede wszystkim platforma, w której znajdują się wszelkie dane o produkcie i gdzie odbywa się zarządzanie ofertą firmy. PIM LUMANTI oferuje jednak znacznie więcej możliwości w postaci dodatkowych modułów. Jednym z nich jest CMS.

Zarządzanie ofertą produktową przedsiębiorstwa oraz standardowymi treściami takimi, jak artykuły o firmie, aktualności czy realizacje w jednym miejscu, czyli w PIM to nasza odpowiedź na rosnące wymagania użytkowników i Google związane z optymalnym wyświetlaniem danych.  

ilustracja do artykułu o CMS w PIM

Zalety tego rozwiązania:

  • PIM jako jedyne źródło informacji (SSOT). Wystarczy jeden system do zarządzania… wszystkim!
  • Headless CMS, czyli oddzielone warstwy zarządzania danymi z CMS od ich wyświetlania. Daje to szereg możliwości jak np. wprowadzanie i publikowanie treści w wybranych kanałach. Treść wprowadza się raz, a następnie, za pośrednictwem API, dystrybuuje do każdego z kanałów, dla których mogą zostać przygotowane indywidualne szablony.
  • CMS zbudowany w taki sposób pozwala tworzyć aplikacje jednostronicowe (SPA), które cechują się tym, że dane, które są w danym momencie potrzebne, pobierane są dynamicznie nie powodując przy tym przeładowania całej strony. Poprawia to szybkość działania, zmniejsza obciążenie urządzeń oraz poprawia UX.
  • CMS w PIM Lumanti  dodatkowo korzysta z renderowania po stronie serwera (SSR), które skraca czas potrzebny do wstępnego załadowania strony (First Contentful Paint) a także wpływa pozytywnie na ranking SEO.


Jak wygląda  CMS wbudowany w PIM?

Jest prosty i intuicyjny w obsłudze oraz elastyczny na tyle, by sprostać najczęstszym wymaganiom użytkowników. Pozwala na tworzenie atrakcyjnego wizualnie kontentu. W CMS można też korzystać z modułu aktualności, realizacji czy innych popularnych rozwiązań które, w razie potrzeby, dostosowujemy do potrzeb klienta.